sobota, 6 sierpnia 2011

Katalogi Presell Page


Katalogi Presell Page wykorzystują zjawisko wklejania linków na stronach z artykułami presell, które tematycznie są związane z naszą stroną. Wygląda to mniej więcej tak: znajdujesz odpowiedni katalog Presell (ważne żeby był moderowany i nie były w nim dodawane śmieciowe wpisy), rejestrujesz się w nim, piszesz artykuł precel, który jest związany tematycznie z Twoim słowem kluczowym (jest to słowo, na które chcesz się pozycjonować, ewentualnie fraza), dodajesz go do katalogu, linkując do Twojej strony (zazwyczaj za pomocą anchor text – czyli linku pojawiającego się w tekście), następnie linkujesz ten artykuł tak jak zwykłą stronę również przy pomocy tego samego słowa kluczowego na innych stronach, gdy wykonasz wszystkie te czynności to otrzymasz wtedy mocny tematyczny link, który z pewnością sprawi, że twoja pozycja w google wzrośnie. Wiadomo jeden artykuł nie wystarczy by wybić się do top 10 dlatego trzeba ich pisać jak najwięcej. Parę lat temu w Stanach Zjednoczonych zaczęto tworzyć strony przedsprzedażowe, które na jednej stronie miały na celu zachęcić klienta do kupienia jednego danego produktu. Strona miała taką ofertę, która niejako wymuszała na odwiedzającym decyzję, nie dając mu możliwości surfowania po stronie. Miał do wyboru tylko dwie opcje, albo wykona daną akcje, albo opuści stronę.Te strony przedsprzedażowe okazały się bardzo wartościowe nawet dla Google, który traktował linki, które były na nich umieszczone jako  linki tematyczne oraz wysokowartościowe. Google jakiś czas obniżył moc katalogów, głównie przez znajdujący się na nich ogromny śmietnik. Nie trzeba było długo czekać aż pozycjonerzy znajdą rozwiązanie. Stały się nimi serwisy presell pages, zaadaptowanie z amerykańskich serwisów przedsprzedażowych, teksty znajdujące się na nich są również traktowane przez google jako tematyczne i artościowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz